Bedste kost? Low Carb Regler for diabetikere – og resten af os

Bedste kost? Low Carb Regler for diabetikere – og resten af os

DEL

Går i gang med en diæt for at tabe er en stor virksomhed, så nyder det, der spises på kost og sikre, at vægten forbliver slukket er lige vigtige, eller hvorfor gå på diæt i første omgang? Og, Sund og rask er også en del af udtrykket fokus for vægttab lang. Den lave carb diæt, engang kaldte et modefænomen, har afgjort i hovedstrømmen af ​​USAs lifesyle, anerkendt af American Diabetes Association (ADA) som en passende tilgang til ønskelig vægt vedligeholdelse. Diabetes siges at strejke en ud af ti amerikanere og bliver verweight er en uønsket markør og øger risikoen for at blive en diabetiker.

Mætheden er vigtig

Antallet en grund til at holde op med en kost er sult, almindelig og enkel. Kostvaner, der tæller kalorier og grænseværdier måltider til fedtfattig og ikke-påfyldning fødevarer eller ingrediens muligheder er dømt til fiasko i både på kort sigt og på lang sigt. Den kulhydrat kontrolleret kost har en loyal følgende på grund af disse to faktorer. Fødevarer, der er spist er påfyldning og velsmagende og i modsætning til populær medier humor vil hævde, at kosten er ikke en cheeseburger uden en bolle eller et pund bacon. Proteiner og fibre fylde kroppen. Det er bare så simpelt.

Loving en kost er god

Årsagen til de loyale tilhængere af denne tidligere latterliggjort fad kost er ganske enkel. Fødevarerne er velsmagende, let at forberede, påfyldning og mættende. Hvad er ikke at elske. Online lave carb web mad folk har alt fra morgenmad granolas, boller, korn og pandekager til dessert mix som brownies, kager, småkager og endda pie skorper. Der er masser af snack barer og endda en kartoffelmos udskiftning kaldet Carb Counter s Mashers. Holde disse fødevarer i pantry så kosten regime har nogle glamour er uvurderlig.

Undersøgelser viser holdbarhed

For vægttab og fastholde, at vægttab, denne diæt er toppe. Men, for lang levetid, en klage baseret version af standard lav carb diæt regler. Denne plain- baseret kost er lav i kulhydrater også, og en masse af proteinet kommer fra fødevarer som bønner og linser, ligesom sojabønner. Kød, fjerkræ og fisk er stadig spises, men i mindre portioner i forhold til den ubegrænsede kødædende én. Det har længe været kendt, at hele sojaprodukter er stor for hjertet, men en stor menneskelig undersøgelse har vist, at i modsætning til den tro, at fedt var dårlig, når de spiser en mere liberal plantebaseret protein kost, højt fedtindhold var stor. De mennesker, der spiste mest fedt og veggie protein levede længst og holdt vægten ned, selv at miste mere et år efter den oprindelige vægt tab kost. Disse grupper af mennesker, der spiser hele sojaprodukter som et protein grundpille har vist sig at leve længere end dem, der ikke gør. Mange af de lave Carb fødevarer erstatninger fra korn til desserter har soja i dem, så det er ikke svært at få det ind i kosten.

Kulhydrat kontrolleret kost, der virker

Grunden til kosten stadig har masser af fans er, fordi det virker. Beslut dig for at tabe sig og holde det ud, men også beslutte at elske, hvad du spiser. Mange tusinde amerikanere lever permanent på en form for kulhydrat kontrolleret kost. Der er mange leverandører af lækre lav Carb produkter på internettet. Beslut dig for at prøve dem til at tilføje tilbage i underholdning til din livsstil kost og lære den hemmelighed, at din selvfølgelig vide. Du behøver ikke at spise pinde og sten for at nyde et lavere antal på vægten.

Gør dette til den sidste diæt

Mange undersøgelser viser masser af fordele, når de spiser Carb kontrollerede fødevarer. Reduceret diabetes risiko, forbedret blod kolesterol; hvilket igen mindsker din risiko for slagtilfælde, forhøjet blodtryk og hjertesygdomme. Fordi det reducerer produktionen insulin og de ledsagende hormonale virkninger, blodsukker er normaliserede og hud bakterier betingelser reduceres. Så stoppe med at spise, når du er fuld, nyde din mad. Efter alt, bør du ikke have at spise pinde og sten for at nyde et lavere antal på vægten.