Diæt: Fjern disse ord fra dit ordforråd

Diæt: Fjern disse ord fra dit ordforråd

DEL

Familier kæmper med overvægt / fede børn har tendens til at ville sætte barnet på en diæt. Slankekure er den mindst sund måde at tabe sig.

Kost virker ikke specielt for børn, der har en vægt problem og stadig voksende. Familier, der kæmper med de udfordringer, som en overvægtig / overvægtig barn er nødt til at fokusere på, hvordan man kan leve sundt, hvilket betyder, hvordan man kan indarbejde elementerne i en sund livsstil.

Der er mange artikler begræder hvordan fedme sats stiger – få artikler undervise eller vise familier de, hvordan man er.

Denne artikel er begyndelsen på at fokusere på, hvordan man.

Den første forpligtelsesperiode familier er nødt til at gøre er, at sund levevis ikke kun gælder for barnet, der er overvægtige / fede, men til hvert medlem af familien. Hvert medlem af familien har at købe ind på tanken om, at sund levevis gælder for alle.

Måltid planlægning bør være en familie affære – børn bør inddrages i madplaner. Det bør anerkendes, der er let, men ikke sundt at spise ude eller spise i farten. Forældre er nødt til at tage kontrol og skabe sig tid for alle at sætte sig ned og planlægge måltider for ugen. Den ekstra fordel er, at dagligvarer er en fokuseret aktivitet. De ydre gangene i supermarkedet er den sundeste – de indre gangene er de mindst sunde. bør planlægges Måltider holde dette i tankerne.

Motion er nøglen – den menneskelige krop blev ikke gjort til at sidde og ikke bevæge sig. Walking er den bedste form for motion og den billigste. Gåture er den nemmeste måde for en familie at udøve sammen, opmuntre hinanden og erfaring kvalitet tid – sammen.

Vigtige ernæring sandheder, der holder os til nytte, er:

Morgenmad er det vigtigste måltid på dagen, og skal være sundt. Havregryn, æg, frugt, hele hvede brød, juice, mælk. Undersøgelser har vist, at børn, der spiser morgenmad er gladere, klogere, oplever højere selvværd, højere selvopfattelse og har mindre følelsesmæssige udfordringer. (Judith Wynn Cameron, 1999, American Academy of Børne- og ungdomspsykiatrisk afdeling, # 79)

En midt-morgen snack, der holder god næringsværdi er skåret op frugt og grøntsager.

Frokost skal være en kombination af protein, kulhydrat og grøntsager. Proteiner skal være i naturlig form så meget som muligt – pålæg bør være undtagelsen snarere end reglen. Pålæg er stærkt forarbejdede hvilket betyder for meget natrium og fyldstoffer, der ikke er sundt.

Den midt eftermiddag snack bør også have god næringsværdi. Skær op frugt, skåret op grøntsager, hummus, hele hvede kiks.

Middag bør være protein og grøntsager.

Desserter bør holdes på et minimum. Desuden holde hydreret er nøglen – vand, vand, vand.

Det indlysende spørgsmål er, hvordan? Hvordan får jeg min familie at gøre, hvad der skal gøres? Det er et spørgsmål om at gøre forpligtelsen til at indarbejde en ny vane en måned relateret til sund levevis. Det er ikke at gøre alting på én gang. Det er et spørgsmål om hele familien at forpligte sig til at ville være sund, og at lære, hvad det betyder.

Artikler som denne er beregnet til at give familier redskaber til at starte processen.