Forbrænd Fedt Uden Streng Kost: Vægttabsløsninger fra Dr. Ginzburg

Forbrænd Fedt Uden Streng Kost: Vægttabsløsninger fra Dr. Ginzburg

DEL

Så du tror, at ​​du er forpligtet til at følge en streng diæt og motion program for at tabe sig? Ikke nødvendigvis.

En russisk ernæringsforsker, endokrinolog og psykiater, direktør for landets førende vægttab klinik, Dr. Michael Ginzburg vover at udfordre vægttab klichéer, der aldrig synes at arbejde.

I sin bog The Perfect vægttab program, dr Ginzburg siger,

“Fedt er den energi, vi har engang gemt med henblik på at brændstof visse livsmål, som vi siden har sat på hold.”

Her er et par tips fra Ruslands mest succesfulde vægttab guru:

At forbrænde fedt og tabe sig, Vælg Fitness Træning Som Du Kan Lide

Slankende skal være bekvemt, ernæringsekspert siger, og en slankere bør være glad for mad og motion rutiner hun bruger.

“Har du virkelig, virkelig elsker jogging? Er det fylde dig med energi forbedre dit humør, din arbejdsindsats, selv din seksualitet? Hvis ja, så jogging er for dig, så længe du opleve alle de ovennævnte. Men hvis du føler intet men muskelsmerter, så glem det.”

Dr. Michael Ginzburg fortsætter med at fortælle historien om hans patient, der bruges til at pine sig selv med store kost og motion. Kvinden havde kun en halv snes pounds til at tabe, men hun plejede at stå op kl 6 om morgenen for en to-timers løbetur på stranden, efterfulgt af en anden om aftenen. Udmattede og vred, ville hun miste et par pounds, men når hun vendte hjem fra sin klinik, ville vægten kommer tilbage på og derefter nogle.

Under en af ​​hendes klinik ophold, patienten besluttede at give det en pause. Hun opgav sine timer lange øvelse rutiner og i stedet brugte al sin vågne tid gentilslutning med en gammel skolekammerat: roaming rundt i byen, spise, hvad hun troede og feste hendes hoved af. Til hendes overraskelse, med den tid gik hun hjem hun havde mistet mere vægt end nogensinde uden at tænke over det.

I Dr. Ginzburg opfattelse, “en glad, positiv sindstilstand er en forudsætning for en komfortabel vægttab. Overdreven motion og forbyder kostvaner resultere i dårligt humør, hvilket igen fører til lav muskeltonus og øget appetit.”

De fleste overvægtige mennesker har ikke brug appetitnedsættende midler, fortæller Dr. Ginzburg

Bortset fra alvorlige helbredsmæssige forhold som diabetes eller skjoldbruskkirtlen lidelser, de fleste overvægtige mennesker har helt normale appetit niveauer, den endokrinolog insisterer. Men han påpeger tre faktorer, der kan ophøje appetitten ud over normen:

  1. Mangel på søvn den vigtigste årsag til øget appetit. Vores hjernen opfatter mangel på søvn som et symptom på stress og fare, så det bruger fødevarer som en let tilgængelig antidepressiv, derefter gemmer det som fedt som en forhistorisk reaktion på faren for potentielle hungersnød.
  2. Menstruationscykluspåvirker appetit niveauer i høj grad hos kvinder: sin anden fase er berygtet for mad cravings og overspisning. “Det er helt naturligt, og løsningen er meget enkel:. Planlægge ethvert vægttab handling for første halvdel af cyklus, og når det er overstået, koncentrere sig om vedligeholdelse”
  3. Alkoholer en berygtet appetit booster: er sænker blodsukkeret, hvilket resulterer i en illusion af sult. “Du har virkelig brug for at begrænse din alkoholforbrug, hvis du forsøger at tabe sig,” siger Dr. Ginzburg.

Succesfuldt Vægttab: Følg din krops indre ur

Biologisk, ernæringsekspert forklarer, er der to faser til slankende. Vi har alle perioder, hvor vægten synes at komme ud på egen hånd, mens andre gange simpelthen ikke få det er en kamp i sig selv. Dr. Ginzburg anbefaler vi lytter til vores krop ur og lære at sige, hvilken periode er bedst til at tabe sig, og som, for at opretholde det.

“Det er en god idé at have to action tilstande:. Én, der er målrettet fedtforbrænding og vægttab, og den anden, som omhandler vægt vedligeholdelse Skift mellem disse to tilstande er langt mere produktive end konstant opholder udmattede og udsultede uanset hvad.

“Prøv at planlægge din dag, så du kan nyde en middag eller behandle. Vores krop er i første omgang oprettet, så vi lagre energi om aftenen og bruge dem i morgen, så begrænser fødeindtagelse om aftenen er kontraproduktivt. Også følge din krop ur og, hvis det er muligt, planlægge enhver vægttab handling til foråret og sommeren, hvor vores energi og positivitet niveauer er på deres højeste. vinteren er tid til vægt vedligeholdelse, ikke vægttab.”

En opskrift på sunde og glade vægttab fra Dr. Michael Ginzburg er som følger: et positivt livssyn kombineret med rimelige mængder af en række sunde uforarbejdede fødevarer (og ja, du behøver at gå let på fedt), som bakkes op af behagelige niveauer af dine foretrukne motion. Lyder simpelt? Det er. Fordi, som dr Ginzburg lide at gentage, “tabe vægt er så let. Hvis vi ikke kan slanke ned, er det mest sandsynligt, fordi vi har indre dagsordener, der kræver, at vi bliver overvægtige.”