Fordele og ulemper ved 17 dags diæt vægttab program

Fordele og ulemper ved 17 dags diæt vægttab program

DEL

Er 17 Dags Diæten bare en anden kost dille? I deres søgen efter at tabe sig, er mange mennesker på udkig efter den næste kur, pille, ryste eller skud, der vil smelte fedtet væk.

Mens næsten ethvert forsøg på at tabe sig og blive sundere bør fremmes i denne verden af ​​stigende fedme, for mange ordet ”kost” betyder stadig en leve et liv kort tid mad afsavn og derefter returnere, med lettelse, at en usund, junk- fødevarer kost.

Denne artikel undersøger de fakta, fordele og ulemper ved det seneste vægttab kost, den 17. dag Diet.

Hvad er den 17 Dags Diæten?

Forfatteren af ​​bogen, Dr. Mike Moreno skrev 17 Dags Diæten i første omgang at hjælpe folk i at få overskydende vægt i løbet af ferien. Kosten er ikke meningen at være en hurtig vægttab modefænomen, men en kost plan for at gøre det muligt for folk at reducere vægten hurtigt og nemt, med vægt på at fastholde gode spisevaner.

De 17 dages cyklus er baseret på ideen om kalorie cykling. Ideen er at skabe metaboliske forvirring ved at justere madvaner med jævne mellemrum, med tanken om, at kroppen vil brænde mere abdominal fedt ved at variere arten af ​​kalorier forbruges.

Kosten er opdelt i fire cykler:

  • Accelerer: Dette fremmer hurtigt vægttab ved hjælp af en lav kulhydrat kost og ved ”udrensning” i kroppen.
  • Aktiver: Metabolismen styrke cyklus, hvor stofskiftet siges at være ”re-set”.
  • Opnå: Gode kulhydrater indføres i kosten.
  • Ankomst: En livsstil spise plan, som kombinerer de første 3 cyklusser.

Fordele ved den 17. dag Dags Diæten

Kosten betyder at understrege behovet for at skære forarbejdede og raffinerede kulhydrater, alkohol, stegte fødevarer og junk fødevarer. Regelmæssig, daglig motion er en del af rutinen. Den 17 dages plan gør understrege behovet for at opretholde gode kostvaner på længere sigt. Mange, der har prøvet diæten rapport, de har tabt sig hurtigt, føler stor og er motiveret til at fortsætte.

Ulemper ved 17 dag vægttab program

Samtidig sænke indtagelsen af ​​kulhydrater synes at være nyttigt at indlede vægttab på lang sigt at begrænse carb indtagelse kan resultere i en mangel på kostfibre og mangel på tilstrækkelige mængder af calcium og vitaminer.

Re-indstilling stofskiftet er ikke så nemt som det ser ud, og afhænger af faktorer som alder, metaboliske eller insulinresistens og så videre. Visse fødevarer kan øge stofskiftet, men ny forskning viser, at vægttræning, anstrengende motion, god søvn mønstre og godt fordelte måltider er de faktorer, der kan påvirke stofskiftet til det bedre.

Under den fjerde cyklus, diæter følger kostplan i løbet af ugen, men får lov til at fordybe sig i, hvad han eller hun kan lide over weekender (i moderate mængder). Selvom det kan lindre kedsomhed, betragtes det ikke som ved de fleste ernæringseksperter at være den bedste måde at ændre ens tankegang til en permanent sund livsstil.

Så, hvordan man kan tabe sig permanent? De fleste ansatte i sundhedssektoren enige om, at en holistisk, integreret tilgang er mere vellykket for, langsigtede resultater i behandlingen af ​​fedme varig. En ændring i spisevaner, motion og medicinsk tilsyn for fysiske aspekter af betingelsen er den bedste metode til at behandle problemet.

De, der med succes har tabt og vedligeholdt vægttab er dem, der har indledt en sundere livsstil, ændret deres tankesæt og opretholdt gode spisevaner, uanset om det er i weekenden eller ej.

Udgifter til 17 Dags Diæten Program

Den 17 Dags Diæten bog sælger for $ 21,50, er bogen og motion prissat til $ 29,00, workout dvd sælger for $ 12,00 og en ugentlig madplan koster $ 184,90.