Hvad er din kostplan?

Hvad er din kostplan?

DEL

Jeg husker den første fad kost jeg var klar over. Det var de døde af vinteren i West Virginia, om en lidt mindre end tredive år siden.

Planen krævede de Dieters at forbruge store mængder af grapefrugt og grapefrugtjuice. Butikker kunne ikke holde dem på lager.

Jeg husker det, fordi flere af mine venner var på det og klagede højlydt om bekostning og sjældenhed af deres ønskede vægttab værktøj. Det lignede en ualmindeligt dum idé for mig dengang, og nu indser jeg hvorfor. Det havde ikke en bøn om at være en langsigtet løsning på en ideel vægt.

Der er en masse af kostvaner derude, og de siger alle, at de kan hjælpe dig tabe masser af vægt på bare to uger. Hvis de siger, at, ikke gå væk, løbe.

Det er ikke den rigtige måde at gøre det, og det kunne gøre din krop en masse skade.

Banana Diet: Dette er et stort hit i Japan lige nu. Der er meget få begrænsninger på, hvad du kan spise, og ingen grund til at udøve. Hm, det lyder som den plan, der fik os overvægtige til at begynde med. Vi er nødt til at være forsigtig med, hvad vi spiser, og som har en banan til morgenmad betyder ikke, du kan gøre hvad du vil med resten af ​​dine måltider.

HATT Kost: Det står for “sulten hele tiden.” Mange kostvaner, herunder dem, der rent faktisk arbejder vil efterlade dig sulten noget af tiden, især hvis du er vant til at spise store måltider. Der er et par ting, du kan gøre ved det. Én, skal du sørge for at brænde en masse kalorier. For det andet, spise fødevarer, der tilfredsstiller dig på færre. Fuldkornsbrød og magert protein kan give dig følelsen af ​​mæthed.

Low Carb: For nogle mennesker, kan denne diæt virker. Men sørg for at gøre spise den slags kulhydrater, der holder dig sund og din tarm bevægelse. Fuldkorn er kulhydrater, du har brug for. Sørg også for at tage et godt supplement til at få de vitaminer og mineraler. En ting at holde øje med på disse diæter er gigt. Protein indeholder en komponent kaldet purin. Det affaldsprodukt fra der kan forårsage dette ulideligt smertefuld tilstand.

Seefood Kost: Som barn, det er kosten, jeg var på. Jeg var undervægtig og værdsætter ikke fordelene ved at være i stand til at spise, hvad jeg ønskede. Nu kan jeg ikke, og det har været en hård vane at bryde. Hvis du er på denne diæt, så tal med din læge eller en ernæringsekspert for at sikre den mad, du ser, er godt for dig.

Faktisk, det er det sted, du bør starte, før du begynder enhver kost eller motion program. På den måde vil du vide, hvor meget af hvilke øvelser er bedst for dig, og du kan få en kost, der er rig på næringsstoffer i stedet for kalorier. Dette vil hjælpe dig med at nå dit mål vægt