Lækker og sund Snacks: Curb Afternoon Cravings og Boost Energi Med nemme...

Lækker og sund Snacks: Curb Afternoon Cravings og Boost Energi Med nemme retter

DEL

Sikker på, mange mennesker tror, ​​at de kan drikke en potent iskaffe eller ned ad en 5-timers Energi for at få et løft i løbet af arbejdsdagen, som regel omkring 03:00. Men sandheden skal frem, der bare resulterer med en nervøs koffein-induceret nedbrud senere, eller en tom mave.

Der er flere enkle lækre snacks, der kan smides sammen fra elementer, der er regelmæssigt i køleskabet. De kan fremstilles i god tid for at forpurre trang til at Quarter Pounder med ost rundt om hjørnet fra McDonalds, eller de kan også fremstilles i omkring ti minutter på stedet.

Snacks med grøntsager

Endivie Blade Fyldte med Skim ricotta ost

  • Hak fra toppen af ​​endivie blade, omkring fire inches.
  • Stuff en halv te-skefuld skimme ricotta ost i bladene, og spiser ligesom kiks.

nuked Edamame

  • Varm op omkring en kop edamame i skallerne i en skål i mikrobølgeovnen, i gennemsnit omkring 2 1/2 minut.
  • Drys med Kosher eller havsalt.

Hakkede Veggies med Hummus

  • Vælg et udvalg af vegtables, såsom hakkede gulerødder, radiser, agurk skiver, selleri og cherrytomater.
  • Dyp grøntsagerne i hummus. Dette er meget sundere end ranch og tilføjer et interessant twist til grøntsager.

dampet Artiskokker

  • Trim og halvere en artiskok, så smag til med salt og peber.
  • Placer artiskok cut nedad i en skål, og dækker i olivenolie.
  • Kast i nogle urter såsom timian, purløg eller persille.
  • Pres saften fra nogle citron kiler over artiskokker.
  • Mikrobølgeovn dækket på høj i ti minutter, derefter blandes citronsaft, tilberedningsvæsken og mayonnaise for en dypning sauce.

Cremet salat

  • Bland en teskefuld ansjos pasta, en håndfuld hakket persille og purløg, og lige dele fedtfattig mayonnaise og creme fraiche.
  • Hak op nogle Bibb salat.
  • Hæld saucen over salat og top med salt og peber.
  • Toss salaten til at skabe en fedtfattig personlig Cæsarsalat.

Snacks med majeriprodukter

Mozzarella og Tomat Skewers

  • Hak op cherrytomater og mozzarella i store klumper.
  • Skub et stykke af mozzarella på spyd, presser det ned til bunden. Derefter sætte en luns af tomat på spyd, så en stor basilikum blade
  • Suppleant denne procedure, indtil spyd er fuld.
  • Svitse i en stegepande, hvis det ønskes.

Tomatsuppe med creme fraiche og purløg

  • Varm tomatsuppe på komfuret toppen eller i mikrobølgeovnen.
  • Tilføj en klat fedtfri creme fraiche i midten af ​​suppen, så drys med hakket purløg.

Frosne Yoplait Piske

  • Yoplait har en form for yoghurt kaldes “piske”, der er meget fluffy, lys yoghurt. Køb en i en lang række forskellige varianter, lige fra jordbær Marie til chokolademousse.
  • Anbring yoghurt i fryseren.
  • Fjern og spise som is.

Snacks med frugt

Apple Skiver med Almond Butter

  • Hak op et æble i tynde skiver.
  • Dyp i mandel smør, Nutella, honning, flødeost, eller jordnøddesmør (eller enhver anden dip, der er ønsket).

Frugtsalat

  • Hak forskellige typer frugt at blande sammen, såsom blod appelsiner, æbler, bær, druer, ferskner, mango, ananas, blommer osv
  • Toss sammen med nogle balsamico, flødeskum eller en lille mængde chokolade sauce.

Deli Tyrkiet eller skinke med druer

  • Vælg en kop druer eller anden frugt som hakkede jordbær, hindbær eller appelsin segmenter.
  • Parre det med et par rullet skiver af frisk deli kød, såsom kalkun, skinke, roastbeef eller kylling.

Tørret frugt med ost

  • Vælg en favorit tørret frugt, ligesom abrikoser, kirsebær eller pære skiver.
  • Par den med en tung skive ost. Hård ost er store med ost, såsom alderen Gouda eller Cheddar.

Seared Bananer

  • Hakke op en banan i 3/4-inch tykke stykker.
  • Varm en pande med lidt olivenolie i det, og når det begynder at damp, indstille banan skiver i olien.
  • Lad banan stykker svitse, dreje det over en gang.
  • Placer banan på en tallerken og top med en klat jordnøddesmør, lade det smelte lidt.

Snacks med Korn

Havregryn med bær og fløde

  • Løs op en lille skål havregryn.
  • Top med bær.
  • Splash nogle fløde over havregryn for at tilføje mere fugt.

Rye Toast med flødeost

  • Toast skiver af rug.
  • Top med en spiseskefuld flødeost.
  • Drizzle honning eller tørrede tranebær eller rosiner onto flødeost.
  • Du kan også oprette en herbed toast spredes med velsmagende ricotta ost og friske krydderurter.

Soja Chips eller Rice Kager

  • Top disse typer af sprøde snacks med en fedtfattig ost eller frugt.

Chokolade Popcorn

  • Tilføj omkring tre til fire kopper poppet popcorn i en røreskål.
  • Drys med aromaer, såsom nacho ost, kakaopulver, chokolade spåner, urter, peberkorn, eller ost.

Multi-Grain ævle med Jelly og honning

  • Toast vaffel indtil let gyldent.
  • Spred nogle naturlige syltetøj, bær, eller honning på overfladen.

Herb Toasts

  • Tynde skive en baguette i stave.
  • Kog op et par spiseskefulde hakkede rødløg, tre spsk smør, salt og peber.
  • Børst denne blanding på brød pinde, så drys hakkede krydderurter på toppen med parmesan ost.
  • Kog i en ovn ved 400 grader i ti minutter.

Andre aftensnacks

Trail Mix, nødder og frø

  • Forkæl dig på en håndfuld ristede mandler, solsikkefrø, tørrede tranebær, chokolade, chips, krydret nødder, pistacienødder, rosiner og cashewnødder, bare for at nævne et par valg.

Smoothies

  • Gå efter en fedtfattig smoothie eller milkshake. De gode ting ved denne mulighed er, at væsken gør du føler dig fuld, selv om det ikke var fuld af kalorier og kulhydrater. Fra tranebær granatæble smoothies, til jordnøddesmør vanille milkshakes, himlen er den grænse Sacré forskellige typer af drikkevarer.

Disse enkle opskrifter tage lidt tid til at forberede og vil ende med at blive mere tilfredsstillende derefter junk eller fast food. Eksperimenter med forskellige saucer, grøntsager og frugt, blanding og matchende usandsynlige kombinationer, indtil nye smagsvarianter opdages af disse husholdningsartikler ingredienser.