Sådan taber man sig hurtigt: Vægttabskost, der virker

Sådan taber man sig hurtigt: Vægttabskost, der virker

DEL

 

Mange som taber sig, laver deres kostvaner som en tre-dages kost, kylling suppe kost, eller en anden fad kost at presse ind i en mindre outfit til en high school Réunion eller kommende ferie. Mens FAD kostvaner giver kortsigtede løsninger, de er restriktive og ikke meget nyttigt for langsigtet, permanent vægttab. Hvis man leder efter en sikker endnu hurtigt vægttab kost, lav-kulhydrat kost giver et sundt vægttab løsning.

Low-carb vægttabsmad: Hurtige kostvaner, der holder insulinniveauet lavt

Low-carb vægttab med fokus på protein og fedt, og begrænse kulhydrater. Når kulhydrater er begrænset, det sænker insulin niveauer. Lavt insulin signaler fedtceller at glucose er i er behov korte forsynings- og fedtsyrer til brændsel. Når kroppen overvejende brænder fedtsyrer, resultatet er hurtig fedttab.

Men en hurtig kost kræver mere end bare kulhydrat begrænsning. Da kroppen kun frigiver oplagret fedt efter behov, fedt i kosten og kalorieindtag skal reduceres så godt. Hvis fedt og kalorier opfylde daglige behov for energi, vil kroppen ikke brænde overskydende kropsfedt til brændstof. Alt fedt tab, selv på en low-carb diæt, kommer fra en kalorie underskud.

For at tabe sig hurtigt på et lavt Carb kost kræver passende protein

En lav Carb kost begrænser korn, bælgfrugter, stivelsesholdige grøntsager og høje-glykæmiske frugter og erstatter dem med fedt i kosten. Mens Atkins Diæt tillader generøse portioner af fede kød, smør og olivenolie, Dr. Michael Eades, forfatter til The Protein Power Lifeplan advarer Dieters at for store fedtstoffer drev op kalorier og forstyrrer vægttab. For at undgå boder, anbefaler Eades spise magert protein kilder og undgå højt fedtindhold, højt kalorieindhold fødevarer som fedt kød, ost og nødder.

At få nok protein, er imidlertid afgørende for at forhindre muskeltab fælles med standard vægttab kostvaner. For hurtigt vægttab, bør der være fokus på at skære ud overskydende fedt og kalorier, ikke protein. Når musklen opretholdes, stofskifte forbliver højt, hvilket skaber et miljø for hurtigt vægttab.

Vægttabsløsninger til sult – Vigtigheden af ​​mæthed

For at tabe sig hurtigt, et vægttab kost brug for at kontrollere sult. Sult afsporer en diæter indsats hurtigere end noget andet. Da diæter skal spise mindre mad end kroppen kræver, sænke portionsstørrelser skaber et problem. Det er vigtigt, at enkeltpersoner føler sig trygge, når slankekure. Ellers er det svært at holde sig til et vægttab kost.

En løsning er at få mere fiber. Fiber sinker den tid, det tager for mad til at forlade maven, så diæter forbliver fuldt ud for en længere periode. Alle low-carb diæt planer fremme fiberholdige grøntsager, og derfor mæthed. Da grøntsager er lav i kalorier og kulhydrater, samt fiber, spise masser af grøntsager arbejder for at diæter fordel.

Cholecystokinin (CCK) hjælper også med appetit og mæthed. En af dens ansvar er at stimulere fordøjelsen af ​​fedt og protein. Også en sult suppressant, CCK inhiberer mavetømning, når den registrerer protein og undertiden fedtstoffer. Low-carb diæter er tunge på både protein og fedt; de producerer masser af CCK. I modsætning til typiske lavt fedtindhold, lavt kalorieindhold kost, lav-carb diæter hjælpe med at holde diæter følelse af mæthed.

Sådan taber man sig hurtigt: Low Carb Diæt

Et low-carb kost resulterer i hurtig vægttab. Ved at holde insulin niveauer lavt, fedtvæv frigiver sin lagret fedt, når diæter brug for energi. Dette resulterer i en metabolisme, overvejende brænder fedt snarere end glucose. Ved at holde fedtindtag og kalorier lavere end daglige behov, hurtige vægttab resultater.

Kom tilstrækkelig protein stimulerer stofskiftet samt producerer masser af CCK at holde diæter følelse af mæthed. Mens FAD kostvaner kan hjælpe en person drop et par pounds hurtigt, en low-carb diæt, der fokuserer på masser af næringsrige fiberrige grøntsager og magert proteinkilder tilbyder en permanent vægttab løsning på problemet med overvægt og fedme.