Slankekure: en kalorie er en kalorie er en kalorie

Slankekure: en kalorie er en kalorie er en kalorie

DEL

Det magiske tal, der bør indgå en kostplan for vægttab eller gevinst er 3.500.

Det er den mængde kalorier i et pund. Der er tre måder at nå dit mål for de mest gunstigt resultat. En måde er at fjerne eller tilføje 500 kalorier om dagen fra din kost afhængigt af, om du ønsker at tabe eller tage på i vægt.

Dette vil netto dig et pund vægttab eller vinde hver uge. For det andet, kan du tilføje 500 kalorier værd af motion hver dag for at tabe vægt. Selvom denne metode ville være ideelt, er de fleste ikke motiveret nok til at øge aktivitetsniveauet til dette niveau for at tabe sig. Dette ville svare til at gå eller løbe over fem miles om dagen. Men den person forsøger at tage på i vægt kan finde dette alternativ attraktiv. Doing mindre eller ingen aerob aktivitet og koncentrere sig om styrketræning med meget tunge vægte ville arbejde for at opbygge muskelmasse og øge vægten med mindre arbejde.

Den tredje måde er bedst, det fjerner ekstremer fra begge ender af ligningen. Skær kosten med 250 kalorier om dagen for vægttab og den modsatte til vægtøgning, mens stigende eller faldende aktiviteter med 250 kalorier om dagen. Dette gøres nemt med enkle ændringer af kosten, såsom at eliminere en eller to sodavand og gå et par miles ekstra om dagen. Den vægtøgning emne kan tilføje et protein drink eller to og mindske aerobe aktiviteter til det halve.

Det gennemsnitlige kalorieforbrug

De fleste individer er i en tilstand af vægtøgning, når de går på en diæt. De har været støt få vægt over tid. Det første skridt er at stabilisere din vægt ved at lære, hvor mange kalorier om dagen din krop vil bruge på en dag til dag basis. Dette er normalt magre kropsvægt gange 11. Ser man på en vægt diagram til at bestemme kalorie behov er ikke nok, da alle bruger kalorier på en anden sats bestemmes af mager kropsvægt og krop type. For at bestemme din magre kropsvægt skal du først bestemme din fedtprocent. Dette kan gøres ved en lokal personlig træner eller motionscenter. Skalaer, som bestemmer fedtprocent kan afvige med så meget som otte procent. Ved hjælp af kalibre eller specielt udstyr på din lokale gym er den eneste måde at få en god måling.

Når du kender din fedtprocent, formere krop fedtprocent gange din samlede vægt. Dette er din magert vægt måling. Multiplicer lean kropsvægt nummer gange 11 og tilføje 500 kalorier for den gennemsnitlige persons daglige aktiviteter plus tilføje ekstra kalorier til motionsaktiviteter. Fra denne nummer du enten minus eller tilføje 500 kalorier for vægttab eller vinde kost. Dette er antallet af kalorier for den gennemsnitlige person.

Kropsbygning ift. kaloriebehov

Kropstype er et andet aspekt, der skal tages i betragtning ved fastlæggelsen daglige kalorie behov. Der er tre typer krop og alle tre brug kalorier på en anden sats. Den ectomorph bruger kalorier på en meget høj hastighed. De har brug for flere kalorier hver dag for at tilfredsstille kalorie behov. Denne gruppe er normalt en person, der har problemer med at tage på i vægt. Mesomorph er det andet legeme typen, og de er gennemsnittet individ. De tager på i vægt, fordi de spiser for meget. Sæt dem på en god kost og motion rutine, og de vil vende tingene rundt nemt. Endomorph er den tredje kropstype. Denne gruppe generelt får vægt nemt og mister langsomt. De har været på mange diæter med meget lidt succes. De er modløse og har brug for at holde deres næse til slibestenen, hvis de skal opnå vellykket vægttab. Denne gruppe har en langsom metabolisme. I stedet for at tilsætte 500 kalorier til daglige aktiviteter, kan denne gruppe være kun i stand til at tilføje 0 til 250. Men aldrig gå under 1200 kalorier om dagen eller magert Kroppen krav, da dette vil falde yderligere stofskiftet. I tilfældet med den endomorph, stigninger i motion aktivitet er vejen til en vellykket kost.