Sund Slankekur: Naturlige appetitnedsættende midler

Sund Slankekur: Naturlige appetitnedsættende midler

DEL
CEY7EK chicken salad

Fødevarer, der fungerer som naturlige appetitnedsættende midler omfatter visse frugter og grøntsager, fuldkorn og hel-hvede fødevarer og supper. Disse fødevarer er almindeligt featured i ekstreme en uges kost planer og andre hurtige vægttab regimer.

Men ekstreme kost planer mislykkes ofte, fordi de mangler sort. Lær om en lang række fødevarer, der fungerer som naturlige appetitnedsættende midler til at skabe en succesfuld kost plan i dit eget tempo. Det er vigtigt at tage hensyn til de ønskværdige træk af en appetitnedsættende at forstå, hvordan disse fødevarer kan påvirke dit vægttab kost plan.

Frugt til hurtigt vægttab

Det er ikke underligt, at æbler, bananer, ananas og pærer ofte er indarbejdet i ekstreme kost planer; disse frugter er relativt højt fiberindhold, lavt sukkerindhold, og indeholder mange vigtige vitaminer og næringsstoffer. Frugt, du måske ønsker at afstå fra at spise i store mængder omfatter appelsiner, nektariner, citroner og kiwi. Disse frugter er høje i syre og kunne være til skade for dit fordøjelsessystem, hvis de indtages i for store mængder.

Grøntsager kan hjælpe med at bremse din appetit

Grøntsager som asparges, rødbeder, bønner og broccoli kan være værd også i din kost plan. Dette gælder især for dem, der er i stand til at forbruge disse grøntsager uden at opleve store mængder luft i maven eller lider af en oppustet følelse. Ifølge Harvard School of Public Health, disse grøntsager sammen med mørk grøn, kan bladgrøntsager være i stand til at reducere din risiko for hjertesygdomme og visse kræftformer, reducere din risiko for at udvikle problemer med fordøjelsen og hjælper dig med at tabe hurtigt. Indarbejd sunde portioner af disse grøntsager i hvert af dine måltider for at holde din appetit undertrykt i løbet af dagen.

Fuldkorn og fuldkorns fødevarer til smart undertrykkelse af appetit

Hele korn og hele hvede brød og pasta er lækre, nærende og mættende. Når der anvendes hele hvede brød til at erstatte hvidt brød eller almindelig hvede brød på en sandwich, måltidet virker dobbelt så påfyldning. Hele korn pasta toppet med en nærende grøntsag sauce er et glimrende valg for enhver seriøs langsigtet eller kortsigtet kost. Mange en uges kost planer er begyndt at inkludere fuldkornsprodukter og hele hvede fødevarer på grund af, hvor hurtigt de er i stand til at bremse appetit og samtidig støtte sunde fordøjelse. Ekstreme kost planer ofte ignorere kroppens behov for hvede, og det er ligesom at blive en alvorlig bekymring for professionelle ernæringseksperter.

Skaldyr til appetitkontrol

Skaldyr, der leverer portioner af grøntsager sammen med væsker kan være effektive som naturlige appetitnedsættende midler. Men det er vigtigt at begrænse dit forbrug af supper højt indhold af fedt, natrium og kolesterol, inden de optages dit vægttab kost. For eksempel kan kylling-nudelsuppe være en smartere valg end broccoli ost suppe på grund af det høje indhold af de fleste mejeriprodukter fedt. Det er typisk mere sikkert at købe supper med klare væsker end mørke supper.